پرسش‌های متداول

به منظور خرید، باید عضو سامانه پرفیومز باشیم؟

در حال حاضر نخیر. ولی بهتر است جهت اطلاع از فرآیندهای خرید و مشاهده صورتحساب خود، یک حساب کاربری برای خود در سامانه پرفیومز ایجاد نمایید که انجام آن بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد و اطلاعات شما نظیر آدرس و تلفن در سامانه ثبت و جهت خریدهای آتی به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. [عضویت]

امکان خرید به صورت 24 ساعته وجود دارد؟

بله. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. سفارش شما حداکثر تا 24 ساعت بعد از تثبیت سفارش ارسال خواهد شد. [سایر موارد اطلاعات ارسال و تحویل کالا]

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد سیستم می شوید و می توانید کلیه مشخصات حساب کاربری خود را در قسمت «ویرایش اطلاعات» تغییر دهید.

من درخواست تغییر رمز عبور خود را فرستاده ام اما هیچ ایمیلی جهت تغییر رمز عبور برای من ارسال نشده است؟

حتما چک کنید به اینترنت متصل باشید و مطمئن شوید صفحه مورد نظر به طور کامل بارگذاری شده باشد، سپس اقدام به درخواست تغییر رمز عبور کنید. در غیر این صورت از طریق صفحه «تماس با ما» به ما اطلاع دهید.

آیا به تراکنش ها و خرید های قبلی میتوانم دسترسی داشته باشم؟

در صورت ایجاد حساب کاربری، بله. شما میتوانید وارد سیستم شوید و مستقیما به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و خریدها و تراکنش های قبلی خود را مشاهده کنید.

چگونه از وضعیت سفارش ثبت شده خود آگاه شویم؟

شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد سیستم شوید و از آخرین وضعیت سفارش خود با خبر شوید.(در صورت عضویت)

در صورت عدم ایجاد حساب کاربری چگونه از وضعیت سفارش ثبت شده خود آگاه شویم؟

در صورتی که پیش از ثبت سفارش خود حساب کاربری ایجاد نکرده باشید هم اطلاعات لازم در مورد فرآیندهای خرید به ایمیل و همچنین از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال می گردد. لطفا در وارد کردن ایمیل و تلفن همراه خود دقت لازم را مبذول نمایید و از فعال بودن آدرس ایمیل خود نیز مطمئن شوید تا خللی در این زمینه بوجود نیاید.

اعتماد، تضمین؟

فروشگاه پرفیومز دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد. لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است.

برای اطمینان بیشتر به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه و بر لوگوی نماد کلیک کنید تا پنجره مشخصات ثبت فروشگاه در enamad.ir را مشاهده نمایید.

امکان خرید توسط خودم و تحویل سفارش برای شخص دیگر نیز وجود دارد؟

بله. شما میتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید تا کالا/کالاها به نشانی شخص ثالث ارسال گردد. برای این منظور لازم است در هنگام سفارش و در صفحه تکمیل سفارش، در بخش «نشانی دریافت کننده کالا» نشانی مورد نظر خود را وارد کنید تا کالاهای مندرج در سفارش به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.

آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

بله. همواره می توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده، آنرا لغو کنید و یا تغییر دهید. این نکته حائز اهمیت است چنانچه مرسوله شما در قسمت سفارشات به حالت «ارسال شده» در آمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتا یک هفته اقدام به ارسال مجدد کالا به فروشگاه پرفیومز کنید. واضح است که کالای دریافتی را نباید باز و یا دستکاری کنید در غیر این صورت حق تغییر کالا و یا بازپسگیری وجه از شما سلب خواهد شد.

آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش می باشد؟

در صورتی که وجه صورتحساب خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده باشید نخیر. اگر نواقصی در اطلاعات شما وجود داشته باشد یا به هر علت دیگری نیاز به تماس باشد همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
در صورتی که پرداخت شما از طریق شیوه های آنلاین نباشد نیاز است که برای اعلام واریزی با شما/فروشگاه تماس گرفته شود تا اطلاعات پرداختی شما در صورتحسابتان منظور شود.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

خیر تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق وب‌سایت اقدام به خرید کنید.

قصد خرید کالا و ارسال آن به عنوان هدیه را دارم، آیا امکان دارد که فاکتور برای او صادر نشود؟

بله. در این‌صورت لطفا حتما در هنگام ثبت سفارش، در کادر «توضیحات مشتری» این نکته را مرقوم فرمایید.

امکان بسته بندی تزئینی به منظور هدیه دادن، پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

بزودی چنین امکانی فراهم خواهد شد.

آیا کالاهای موجود در پرفیومز، اصل و پلمپ شده هستند؟

کلیه‌ی کالاهای ارائه شده اصلی و اورجینال میباشند. هیچگونه کالای غیر اصلی و به اصلاح فیک(fake) در این وب‌سایت عرضه نمیشود و نخواهد شد.
کالاهایی که به شکل مرسوم بصورت پلمپ در بازار عرضه میشوند(اکثر ادکلن‌های اوریجینال) که بصورت پلمپ عرضه میگردند . برخی کالاها نیز بدون پلمپ در بازار عرضه میشوند که طبعا در فروشگاه پرفیومز هم به همین صورت عرضه میگردند.(مانند محصولات ریو کالکشن)

امکان اینکه پس از خرید، وضعیت کالایی به صورت ناموجود باشد وجود دارد؟

اگر شما آخرین محصول موجود را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در قسمت انبار موجود نباشد سیستم به صورت اتوماتیک آن محصول را ناموجود خواهد کرد.

آیا می توانیم تعدادی از یک محصول را به صورت یکجا خریداری کنیم؟

بله. شما میتوانید هر تعداد از یک محصول را سفارش دهید فقط باید مطمئن شوید که همان تعداد محصول در انبار موجود است. در صورتی‌که تعداد مورد نظر شما با مقادیر موجود در انبار مطابقت نداشته باشد، هشداری در صفحه سبد خرید شما مبنی موجود نبودن کالا به تعداد مورد نظر به نمایش در خواهد آمد و در جلوی نام آن کالا *** درج خواهد شد که شما میتوانید از طریق اصلاح تعداد محصول و پس از رفع هشدار مورد نظر، فرآیند خریدتان را تکمیل کنید.

تخفیفات دوره ای موجود در سایت چیست ؟

ما در فروشگاه آنلاین پرفیومز همواره سعی در ارائه محصولات با بهترین قیمت ممکن و مقرون به صرفه برای مشتریان گرامی را داریم. بد نیست قبل از هر خرید، صفحه پیشنهادات ویژه ما را چک کنید.

آیا امکان خرید کالایی پس از برداشته شدن پیشنهاد ویژه با همان قیمت قبلی، وجود دارد؟

خیر. پیشنهادات ویژه صرفا به این هدف طراحی می شوند که به صورت لحظه‌ای یک کالا را با قیمت کمتری نسبت به بازار، از پرفیومز خریداری کنید.

اگر پس از ثبت سفارش، آن کالا با قیمتی پایین تر در پیشنهاد ویژه عرضه شود، همان مبلغ برای ما نیز محاسبه می شود؟

بله. حداکثر تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش این امکان وجود دارد.

قیمت محصولات در پرفیومز به‌روز هستند؟

بله. قیمت ها هر روز در حال تغییر هستند و شما قیمت تمام شده یک محصول را مشاهده خواهید کرد. با این‌حال ممکن است در موارد بسیار اندکی اشتباهات سیستمی یا بصورت خطای انسانی در وارد نمودن قیمتها و یا موجودی کالاها رخ دهد و یا به دلیل معیوب بودن کالای موجود در انبار، امکان واگذاری آن میسر نباشد که در این صورت ضمن اطلاع به مشتری و عذرخواهی از ایشان، وجه سفارش در سریعترین زمان ممکن مسترد خواهد شد.

مزایا و تخفیفاتی برای مشتریان دائمی و یا خریدهای سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد اما در آینده ی نزدیک این قابلیت برای کلیه مشتریان وفادار ما عملی خواهد شد. البته در حال حاضر هم سعی می نماییم در صورت امکان تخفیفاتی را در قالب کد تخفیف به مشتریان عزیز ارائه دهیم که پس ثبت سفارش در فاکتور ایشان ثبت میگردد.

امکان تغییر قیمت پس از ثبت سفارش، به دلیل نوسانات ارزی وجود دارد؟

تحت شرایطی بله. با توجه به وضعیت ارز و تاثیرگذاری لحظه‌ای آن بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی طبق شرایط معمول بازار امکان تغییر وجود خواهد داشت. همانطور که افزایش قیمت ارز باعث افرایش طبیعی این کالاها میگردد، کاهش ناگهانی آن نیز میتواند باعث افت قیمت کالاها شود که در قالب کد تخفیف برای مشتریان گرامی جبران میگردد. این شرایط تنها در صورت نواسان نسبتا شدید و قابل توجه اعمال خواهد گشت و نه در نواسانات جزئی و مرسوم بازار ارز.

پرداخت و ارسال :

مبلغ سفارشات به چه صورتی پرداخت می شود؟

مبلغ سفارشات به صورت آنلاین و یا از طریق سایر روش‌های مندرج در صفحه تکمیل خرید، قابل پرداخت می باشد.

درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، از کدام کارت‌های بانکی پشتیبانی می کند؟

با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب می توانید محصولات خود را خریداری کنید . فقط توجه داشته باشید رمز اینترنتی(رمز دوم) کارت شما فعال شده باشد.

آیا امکانی برای پرداخت محصول مورد نظر در محل وجود دارد؟

این امکان در حال حاضر جهت سفارشات شهرستان و همچنین سفارشات پستی شهر تهران وجود ندارد ولی میتوان برای خریدهای ارسال شده توسط پیک شهری وجه سفارش به پیک فروشگاه به‌صورت نقدی پرداخت شود.

امکان خرید محصولی به صورت اقساطی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان فروش اقساطی وجود ندارد و کاملا بصورت نقدی انجام می شود.

امکان خرید به وسیله چک وجود دارد؟

در حال حاضر امکان فروش چکی وجود ندارد و کاملا بصورت نقدی انجام می شود.

درگاه‌های پرداخت الکترونیکی سایت، امن است؟

درگاه‌های سایت با همکاری بانک ملت و همچنین پاسارگاد انجام پذیرفته و کاملا امن می باشند.

نحوه محاسبه هزینه پستی سفارش به چه صورتی است؟

هزینه های پستی با توجه به وزن کالای مربوطه از سوی مرکز پست مرکزی محاسبه می شود. با این حال یک هزینه حداقلی برای تمامی سفارشات پستی صرف نظر از وزن و تعداد در نظر گرفته میشود و مازاد آن به عنوان تخفیف محسوب میگردد.

امکان تحویل محصول در روز و ساعت مشخصی وجود دارد؟

ارسالهای پیک در شهر تهران، بعدازظهرها و با هماهنگی با مشتری انجام میگیرد ولی زمان توزیع سفارشات پستی مشخص نیست.

چند روز پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را دریافت می کنیم؟

برای ارسالهای پیشتاز و یا تیپاکس و همچنین جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا به صفحه اطلاعات ارسال و تحویل کالا مراجعه نمایید.

اگر کالایی بازگردانده شود، مبلغ پرداختی به چه صورتی به حساب خریدار واریز می گردد؟

بعد از بررسی هزینه محصول در عرض 48 ساعت به حساب مشتری عودت داده می شود.

اگر کالای خریداری شده با کالای تحویلی تفاوت داشت، چه کاری باید انجام دهیم؟

در طی فعالیت پرفیومز دات آی آر هیچگاه همچنین مشکلی پیش نیامده است اما چنانچه به فرض مثال محال چنین اتفاقی برای شما افتاد در همان روز با هماهنگی با واحد پشتیبانی محصول را برای ما بفرستید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

اگر محصول خریداری شده، دچار ایراد، ضرب‌دیدگی و یا شکستگی بود، چه کاری باید انجام دهیم؟

مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد ولی اگر با چنین شرایطی مواجه شدید در همان روز با هماهنگی واحد پشتیبانی، محصول را برای ما ارسال کنید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

گارانتی تعویض 7 روزه کالا برای تمام کالاها اعمال می شود؟

بله. شما می توانید در صورت وجود ایراد در محصول از اولین روزی که کالای مورد نظر به دست شما رسیده تا هفتمین روز کالا را تعویض کنید.